Seguidores

martes, 13 de febrero de 2018

AVOCAT ROMAN - SERVICIILE NOASTRE PENTRU ROMANII DIN SPANIA 637924755

Biroul de avocatura din Coslada-Madrid vine in ajutor tuturor romanilor din Spania. Avocat Alina Delivasile vorbitor de limba romana si spaniola ofera consultanta, asistare si reprezentare in fata instantelor de judecata din Spania. Fie ca este vorba de un caz penal, civil, laboral sau administrativ noi va putem ajuta!!!
In cabinetul nostru realizam traduceri romana - spaniola - engleza, legalizari si Apostila de la Haga prin contact cu traducatori autorizati.
Ne ocupam de dosarul dumneavoastra de nationalitate spaniola, NIE, informatii consulare, omologare de studii, pensii ... pentru mai multe informatii apelati cu incredere la nr de telefon 637924755!

1 comentario:

  1. Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    *Dacă vrei vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Si etc
    Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

    ResponderEliminar