Seguidores

jueves, 12 de abril de 2018

INFORMATII - DORITI SA CALATORITI IN STRAINATATE CU UN AUTOMOBIL CARUIA NU SUNTETI PROPIETAR? UITE CE TREBUIE SA STII


PROCURA AUTO


1. Dacă doriți să permiteți unei alte persoane să folosească automobilul înmatriculat pe numele dvs. va trebuie să faceți un contract de comodat auto (procura la care face referire prezentul articol nu se mai face de la intrarea în vigoare a noului Cod Civil - 1 octombrie 2011, însă prin contractul de comodat puteți obține același rezultat).

2. Prin acest tip de procură (procură auto), mandantul poate împuternici o altă persoană (mandatar) sa călătorească atât în ţară cât şi în străinătate cu autoturismul proprietatea mandatarului, în numele acestuia din urmă şi pentru el.
De asemenea, mandatarul îl poate reprezenta pe mandant în faţa organelor de asigurare în legătură cu autoturismul în cauză, la poliţie, precum şi oriunde va mai fi necesar. Mandatarul va putea efectua reparaţii, va face cereri, va da declaraţii şi va efectua toate formalităţile legale necesare, va încasa în numele mandantului şi pentru el orice sume de bani care i se cuvin cu orice titlu acestuia din urma, semnând în numele lui şi pentru el oriunde va fi necesar, în limitele mandatului, semnătura sa fiindu-i opozabilă.
Pentru mai multi informatii ne gasiti in Centrul Comercial La rambla din Coslada. Pe strada Honduras nr 25-27 (Coslada -Madrid). Sau programati va la numarul de telefon 637924755 / 643261720 (digi).

2 comentarios:

  1. Buna ziua ma numesc Sophia Peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă tuturor celor care au cu adevărat nevoie de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com. Sau ce aplicație este telefonul său. +2348032517618

    ResponderEliminar
  2. Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    *Dacă vrei vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Si etc
    Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

    ResponderEliminar