Seguidores

sábado, 16 de junio de 2018

INREGISTRAREA IN ROMANIA A DIVORTULUI PRONUNTAT IN STRAINATATE

INREGISTRAREA IN ROMANIA A DIVORTULUI PRONUNTAT IN STRAINATATE
Hotararile straine privind desfacerea casatoriei trebuie sa fie investite cu formula executorie de catre instanta judecatoreasca din Romania, prilej cu care se va inregistra noul statut civil al fostilor soti si va fi clarificat numele pe care acestia urmeaza sa-l poarte.
Inscrierea divortului pronuntat in strainatate, privind un cetatean roman, se va face numai dupa ce hotararea straina, definitiva si irevocabila, a fost recunoscuta de catre tribunalul judetean competent.
Pentru inregistrarea divortului in Romania, trebuie sa aveti:
a) copia hotararii straine ;
b) dovada caracterului definitiv al acesteia - certificatul de divort sau hotararea definitiva;
c) copia dovezii de inmanare a citatiei si actului de sesizare, comunicate partii care a fost lipsa in instanta straina sau orice alt act oficial care sa ateste ca citatia si actul de sesizare au fost cunoscute, in timp util, de catre partea impotriva careia s-a dat hotararea (cand este cazul).

Pentru mai multe informatii numerele noastre de telefon sunt urmatoarele: 637924755 sau 643261720 (digi). Ne gasiti pe strada Honduras nr25-27 in Centrul Comercial La rambla (la nivel cu Burger King) din Coslada.

1 comentario:

  1. Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    *Dacă vrei vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Si etc
    Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

    ResponderEliminar