Seguidores

martes, 24 de julio de 2018

BULETIN PRIN CONSULATUL ROMANIEI. SE POATE????

BULETIN PRIN CONSULATUL ROMANIEI. SE POATE????
CARTE DE IDENTITATE (in cazul expirării, furtului, pierderii, deteriorării, sau schimbării numelui după căsătorie/divorţ).
DOCUMENTE NECESARE:
- Paşaportul valabil/Cartea de identitate românească
- 6 fotografii
Pentru reînnoirea cărţii de identitate, cetăţenii români au la dispoziţie următoarele variante:
1. Reînnoirea cărţii de identitate prin procură întocmită la oficiul consular.
Aceasta se poate solicita cu maximum 6 luni înainte de expirarea cărţii de identitate/buletinului. Procura se întocmeşte în baza unui document de identitate românesc valabil (carte de identitate, adeverinţă provizorie de identitate, paşaport electronic simplu/temporar.
În cazul în care nu mai sunteți în posesia unui act de identitate românesc valabil, vi se va întocmi mai întâi un Titlu de Călătorie, în baza căruia se va întocmi procura specială pentru cartea de identitate.
2. Deplasarea În România în vederea reînnoirii cărţii de identitate.
În cazul în care nu mai sunteți în posesia unui pașaport valabil sau a unei cărți de identitate valabile, deplasarea se va face pe baza unui titlu de călătorie eliberat de oficiul consular.
Pentru mai multe informatii numerele noastre de telefon sunt urmatoarele: 637924755 sau 643261720 (digi). Ne gasiti pe strada Honduras nr25-27 in Centrul Comercial La rambla (la nivel cu Burger King) din Coslada.

1 comentario:

  1. Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    *Dacă vrei vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Si etc
    Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

    ResponderEliminar