Seguidores

miércoles, 2 de enero de 2019

BIROU DE AVOCATURA LA RAMBLA-COSLADA


Cabinetul de avocatura din Coslada situat in Centrul Comercial La Rambla vine in ajutorul tuturor romanilor din Madrid-Spania.


Oferim un pachet variat de servicii:
Consultanţă, asistare, reprezentare în faţa instanţelor de judecată, precum şi în faţa altor instituţii, în vederea apărării drepturilor şi intereselor Dvs. în următoarele ramuri de drept: Drept Civil/familie/contracte,etc., Dreptul muncii (ex.: concedieri si reclamaţii de salarii neplătite) , Drept penal, Drept fiscal, Drept administrativ.


-Oferim informatii consulare (programari buletin, pasaport, procuri, declaratii..)
-TRADUCERI AUTORIZARE (romana-spaniola, spaniola-romana).APOSTILA + LEGALIZARE DOCUMENTE.
-DOSAR NATIONALITATE
-DOSAR CASATORII prin intermediul Consulatului sau a Registrului spaniol.
-Omologare de studii realizate in Romania.
-Realizam tot felul de gestiuni:NIE, DGT, AEAT, REGISTRO CIVIL.


Ne puteti gasi pe strada Honduras nr 25-27 in Centrul Comercial La Rambla din Coslada.Pentru mai multe informatii numerele noastre de telefon sunt urmatoarele: 637924755 sau 643261720 (digi).



1 comentario:

  1. Nu am crezut niciodată în chestii online, dar căutam cu disperare o soluție pentru a rămâne însărcinată pentru soțul meu, după ce doctorul meu mi-a spus că nu pot rămâne însărcinată, am fost îndrumată la Dr,dawn acuna de cea mai bună prietenă a mea care lucrează în același cabinet. cu mine i-am explicat totul Dr. Dawn acuna si ea mi-a promis ca ma va ajuta si mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut totul perfect apoi am fost la spital dupa 3 saptamani si spre surprinderea mea doctorul mi-a spus ca sunt insarcinata in 1 saptamana pana acum. ai o fetiță frumoasă, totul datorită Dr. Dawn acuna, contactează-o dacă ai dificultăți,
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    *Dacă vrei vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    Si etc
    Este persoana perfectă care să te ajute să ai încredere în mine. Contactați-o Whatsapp: +2348032246310
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }

    ResponderEliminar